هر آنچه باید در مورد خطرات پلی آلومینیوم کلراید یا PAC بدانیم

پلی آلومینیوم کلراید
5/5 - (2 امتیاز)

پلی آلومینیوم کلراید PAC ( Polyaluminium Chloride ) چیست ؟

پلی آلومینیوم کلراید PAC با فرمول کلی (Aln(OH)mCl(3n-m))x دارای یک ساختار پلیمری بلند، و کاملاً محلول در آب است. طول زنجیره پلیمریزاسیون، وزن مولکولی و تعداد بارهای یونی با توجه به درجه پلیمریزاسیون تعیین می شود. کارشناسان ما راهنمای خرید و ارائه دهنده قیمت پلی آلومینیوم کلراید برای شما هستند.

 

موارد ایمنی و خطرات پلی آلومینیوم کلراید که باید بدانید
موارد ایمنی و خطرات پلی آلومینیوم کلراید که باید بدانید

 

آسیب ها و دیگر موارد ایمنی پلی آلومینیوم کلراید

به صورت کلی خطرات پلی آلومینیوم کلراید از نوع شدید نبوده و در صورت تماس با این ماده تنها سبب التهاب و تحریک محل تماس خواهد شد. در ادامه خطرات پلی آلومینیوم کلراید را به صورت جزئی تر شرح خواهیم داد.

تماس پلی آلومینیوم کلراید با چشم و موارد ایمنی پلی آلومینیوم کلراید

در صورتی که این ماده غلظت بالایی داشته باشد ممکن است سبب تحریک چشم شده و علائمی مانند قرمزی، خارش، تورم، تیر کشیدن و درد به همراه دارد.

تماس پلی آلومینیوم کلراید با پوست

زمانی که پلی آلومینیو کلراید با غلظت بالا با پوست تماس پیدا کنده موجب تحریک پوست شده و علائمی مانند قرمزی، خارش، تورم و درد را همراه دارد.

بلعیدن و خوردن پلی آلومینیوم کلراید

در صورت بلعیدن و خورد این ماده ممکن است دستگاه گوارش تحریک شده و علائمی مانند درد شکم، تهوع، استفراغ و اسهال همراه داشته باشد.

تنفس پلی آلومینیوم کلراید

در صورت بالا بودن غلظت پلی آلومینیوم کلراید، تنفس این ماده ممکن است سبب تحریک دستگاه تنفسی شود و علائمی مانند سرفه، تنگی نفس، گلو درد و آبریزش بینی به همراه داشته باشد.

اقدام های ضروری برای درمان و پیشگیری از خطرات و موارد ایمنی پلی آلومینیوم کلراید

زمانی که در معرض آسیب های پلی آلومینیوم کلراید قرار گرفتید، با حفظ آرامش، موارد زیر را رعایت کنید:

  • تماس این محصول با چشم : چشم ها در حالتی که پلک ها باز است به مدت 15 دقیقه با آب بشویید.
  • تماس این محصول کلراید با پوست : ابتدا محل تماس را با آب و صابون بشویید. در صورت ادامه تحریک پوست به پزشک مراجعه کنید.
  • بلعیدن و خوردن پلی آلومینیوم کلراید : اگر فرد آسیب دیده هوشیار بود باید 4 تا 6 لیوان آب بیاشامد. اما در صورت بیهوشی حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • تنفس پلی آلومینیوم کلراید : در این حالت باید سریعا از منبع آلودگی دوری کرده و به هوای آزاد مراجعه کنید. در صورتی که تنفس به سختی صورت می گیرد، از دستگاه اکسیژن مصنوعی استفاده کرده و به پزشک مراجعه کنید.

همچنین برای پیشگیری از خطرات پلی آلومینیوم کلراید رعایت موارد زیر ضروری است:

  • استفاده از محافظ چشم : برای اینکار از عینک های ایمنی مواد شیمیایی استفاده کنید.
  • رعایت حفاظت پوستی : برای جلوگیزی از تماس با مواد مصرفی از دستکش استفاده کنید.
  • استفاده از حفاظ برای بدن : علاوه بر دستکش از کفش و روپوش مناسب برای جلوگیری از تماس استفاده کنید. پس از پایان کار نیز حتما دست خود را با آب و صابون بشویید.

برای جلوگیری از خطرات این محصول کلراید هنگام ذخیره سازی نیز رعایت موارد زیر ضروری است:

مخازن مورد استفاده برای نگهداری و لوله کشی ها باید از مواد مقاوم در برابر خوردگی همانند فایبرگلاس و پلی اتیلن ساخته شده باشند. همانطور که قبلا اشاره شد این ماده باعث خورده شدن فلزات شده و استفاده از فلزات در ساخت مخازن باعث بروز حادثه خواهد شد.

قصد خرید یا استعلام قیمت پلی آلومینیوم کلراید را دارید؟ می خواهید در مورد موارد ایمنی پلی آلومینیوم کلراید بیشتر بدانید؟ از کیمیا کمیکالز بپرسید

کیمیا کمیکالز به عنوان بخش فروش مواد شیمیایی در شرکت طاها کیمیا تجهیز فعال بوده و در زمینه تامین مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع آب و فاضلاب و نیز بخشهای تحقیقاتی فعال است. در حال حاضر این شرکت یکی از واردکنندگان و تامین کنندگان اصلی در حوزه های کاری معرفی شده در محصولات خود می باشد. شما می توانید با یک تماس با مشاوران ما، راهنمایی های لازم جهت خرید محصولات مورد نظرتان را دریافت فرمایید.

شماره واتساپ :09373271685

شماره تماس: 021-66431041

آدرس ایمیل: sales@tahakimia.ir

 

لیست قیمت پلیمرهای خاص
برگشت به بالا
×

سلام

اگر سوالی دارید با ما از طریق شماره 09373271685 در ارتباط باشید و یا دکمه زیر را انتخاب کنید تا وارد واتساپ وب شوید.

×